Portada / Dejar pasar el LP Siberian Pop de Alex Kelman es pecado (2016)

Dejar pasar el LP Siberian Pop de Alex Kelman es pecado (2016)

Género: synth rock, electronic rock.

Alex Kelman - Siberian Pop

Alex Kelman es un nuevo proyecto del artista siberiano con el mismo nombre, uno de los fundadores y miembro de los indie Punk TV, Hot Zex,¡ y Dsh!Dsh!.

La música de Alex Kelman es una mezcla de guitarras ruidosas, ritmos de baile, aires industriales de los ochenta, donde también tienen cabida bonitos bucles de vocales féminas de estilo americano de los 60.

El disco circula desde el 1 de junio vía IceCreamDisco, contiene 8 cortes, de los que me cuesta escoger entre los cinco que más me han gustado. Así que os dejo la canción que abre el disco, Siberian Pop, un rompe pistas, y la que lo cierra, Rain. Contrastan tanto entre sí, que os pueden dar una buena medida de lo que se trata.


Alex Kelman és un nou projecte de l’artista siberià amb el mateix nom, un dels fundadors i membre dels indie Punk TV, Hot ZEX, ¡i DSH! DSH !.

La música d’Alex Kelman és una barreja de guitarres sorolloses, ritmes de ball, aires industrials dels vuitanta, on també tenen cabuda bonics bucles de vocals fèmines d’estil americà dels 60.

El disc circula des l’1 de juny via IceCreamDisco, conté 8 talls, dels que em costa escollir entre els cinc que més m’han agradat. Així que us deixo la cançó que obre el disc, Siberian Pop, un trenca pistes, i la que el tanca, Rain. Contrasten tant entre si, que us poden donar una bona mesura del que es tracta.

[bandcamp]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.