Vuelven los setenta con The Molochs y su Charlie’s Lips (2017)

 
Vuelven los setenta con The Molochs y su Charlie’s Lips (2017)
Género: pop.
The Molochs - Charlie's Lips - America's Velvet Glory

The Molochs, banda de Los Angeles que el pasado 13 de enero puso en circulación su segundo LP, America’s Velvet Glory

Un disco de once cortes donde aparece Charlie’s Lips. La tercera canción que está escrita desde la perspectiva de uno de los seguidores de Charles Manson. Letras divertidas que podrían tener su origen de alguien que escribe cartas a Manson en prisión. Unas cartas donde se muestra el deseo de viajar en el tiempo para volver a la década de 1970.

El video recrea la estética visual de aquellos tiempos. Lucas Fitzsimons y Ryan Foster, se sientan frente a un telón de fondo negro, luciendo cuellos de tortuga e instrumentos de juguete.

Voz perezosa, la canción se arrastra pero consigue colarse por los sensores.


The Molochs, banda de Los Angeles que el passat 13 de gener va posar en circulació el seu segon LP, America’s Velvet Glory.

Un disc d’onze talls on apareix Charlie ‘s Lips. La tercera cançó que està escrita des de la perspectiva d’un dels seguidors de Charles Manson. Lletres divertides que podrien tenir el seu origen d’algú que escriu cartes a Manson a la presó. Unes cartes on es mostra el desig de viatjar en el temps per tornar a la dècada de 1970.

El vídeo recrea l’estètica visual d’aquells temps. Lucas Fitzsimons i Ryan Foster, s’asseuen davant d’un teló de fons negre, lluint colls de tortuga i instruments de joguina.

Mandrosa veu, la cançó s’arrossegaperò aconsegueix colar-se pels sensors.

via: @Man_o_Lito

Deja un comentario