Portada / Tres años después: Abysmal Throughts de The Drums (2017)
Tres años después: Abysmal Throughts de The Drums (2017)
Género: Surf pop.
The Drums - Abysmal Thoughts

The Drums,la banda de Kissimmee, EUA formada el 2008 estaba callada desde el 2014. Lejos queda el álbum Encyclopedia que no caló tan hondo como su predecesor Portamento.

Pues bien, desde el 16 de junio que tenemos Abysmal Thoughts su nuevo larga duración. Un disco con el que esperábamos recuperasen la chispa y frescura de antaño.

Quizás se nos hacen mayores y se quedan medio camino de una dirección incierta. En especial en la segunda parte del disco. Un servidor se queda con las canciones más burbujeantes. Como antes.

Mientras buscan les seguiremos esperando.

Con vosotros, I’ll Fight For Your Life y Blood Under My Belt


The Drums, la banda de Kissimmee, EUA formada el 2008 estava callada des del 2014. Lluny queda l’àlbum Encyclopedia que no va calar tan profund com el seu predecessor Portamento.

Doncs bé, des del 16 de juny que tenim Abysmal Thoughts el seu nou llarga durada. Un disc amb el que esperàvem recuperessin l’espurna i frescor d’abans.

Potser se’ns fan grans i es queden mig camí d’una direcció incerta. En especial a la segona part del disc. Un servidor es queda amb les cançons amb més bombolles. Com abans.

Mentre busquen els seguirem esperant.

Amb vosaltres, I’ll Fight For Your Life y Blood Under My Belt.

[bandcamp]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.