Nineteen Hours un sueño para no despertar de Freya (2017)

 
Nineteen Hours un sueño para no despertar de Freya (2017)
Género: dream pop, post rock.
Freya - Nineteen Hours

Freya es el proyecto musical en solitario de Tamara Westwood, una cantante y compositora con sede en Melbourne.

Ha sido escucharla unos segundos y venirme a la cabeza a Rob Crow. La voz se parece mucho pero la cadencia y la forma de cantar aún más. Así que amantes de Pinback sigan leyendo y atentos.

Tamara se guía por el sonido dream pop, unas gotitas de post rock y mucha melancolía. Comenzó a grabar a principios de 2015, pero no es hasta mayo del 2016 que lanzó su primer EP Attic , seguido de su primer LP. Desde entonces ha lanzado dos EP.

Ahora está actualmente en plena marcha escribiendo su segundo LP que se espera anuncie en algún momento del 2018. Mientras tanto nos deja Nineteen Hours.


Freya és el projecte musical en solitari de Tamara Westwood, una cantant i compositora amb seu a Melbourne.

Ha estat escoltar-la uns segons i venir-me al cap a Rob Crow. La veu s’assembla molt però la cadència i la forma de cantar encara més. Així que amants de Pinback segueixin llegint i atents.

Tamara es guia pel so dream pop, unes gotetes de post rock i molta malenconia. Va començar a gravar a principis de 2015, però no és fins al maig del 2016 que va llançar el seu primer EP Attic, seguit del seu primer LP. Des de llavors ha llançat dos EP.

Ara està actualment en plena marxa escrivint el seu segon LP que s’espera anunciï en algun moment del 2018. Mentrestant ens deixa Nineteen Hours.

 

Deja un comentario