Portada / Take Shelter el monumental single de Palace Winter (2018)
Take Shelter el monumental single de Palace Winter (2018)
Género: alternative rock.
Palace Winter - Take Shelter - Nowadays

Palace Winter ocupa un lugar destacado en nuestra estantería musical. Por aquí los encontraréis. Nos anuncian nuevo álbum. Previsto para el 4 de mayo, a través de Tambourhinoceros. Se titulará Nowadays. Y encima nos adelantan el Take Shelter . Una pista donde nos muestran su capacidad para emocionarnos. Una muestra majestuosa, monumental.

Una línea de piano grande, nítida y bella nos presenta el universo del single. Sonido emotivo del dúo de rock alternativo australiano / danés. Muerte sobre el duelo, frente a la muerte y los refugios que construimos para nosotros mismos como una forma de hacer frente a la pérdida.

El álbum abordará la mortalidad, la condición humana y los desafíos de estar presente en la vida en un mundo lleno de distracciones. Canciones que se hinchan entre tiernas baladas y melodías de alta energía. Teclados pesados y flotantes, ritmos insistentes y líneas melódicas rítmicas de guitarra.


Palace Winter ocupa un lloc destacat en la nostra estanteria musical. Per aquí els trobareu. Ens anuncien nou àlbum. Previst per al 4 de maig, a través de Tambourhinoceros. Se titulará Nowadays. I a més ens avancen Take Shelter. Una pista on ens mostren la seva capacitat per emocionar-nos. Una mostra majestuosa, monumental.

Una línia de piano gran, nítida i maca ens presenta l’univers del single. So emotiu del duo de rock alternatiu australià / danès. Mort sobre el dol, enfront de la mort i els refugis que construïm per a nosaltres mateixos com una forma de fer front a la pèrdua.

L’àlbum abordarà la mortalitat, la condició humana i els desafiaments d’estar present en la vida en un món ple de distraccions. Cançons que s’inflen entre tendres balades i melodies d’alta energia. Teclats pesats i flotants, ritmes insistents i línies melòdiques rítmiques de guitarra.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.