Portada / Voyage Libre el adelanto del álbum Treasures from the Temple de Thievery Corporation (2018)
Voyage Libre el adelanto del álbum Treasures from the Temple de Thievery Corporation (2018)
Género: Lounge, electronic, pop.

Thievery Corporation es una dupla formada el año 1995 en Washington. Rob Garza y Eric Hilton son unos expertos maestros del downtempo, el dub y el sonido lounge. Con el tiempo y sin prisas han encontrado su lugar destacado con su estilo elegante y artístico. Suelen utilizar lírica y voces levitatorias que que facilitan el transporte a otras dimensiones.

Acaban de anunciar el lanzamiento del nuevo álbum Treasures from the Temple. Un larga duración previsto para el 20 de abril del 2018 y será complementario al álbum Temple of I & I del 2017.

Un compendio de 12 pistas que incluye grabaciones originales y remixes de las sesiones de Temple of I & I. También presentaciones vocales de LouLou Ghelichkhani, Sr. Lif, Sitali, Racquel Jones, Natalia Clavier y Notch.

La noticia llega con el lanzamiento del vídeo musical oficial del primer sencillo del álbum, Voyage Libre.

Una muestra de las primeras raíces de la banda con una colección de grabaciones originales y remixes de su época en Geejam Studios en Port Antonio, Jamaica.

Alerta: @Man_o_Lito 


Thievery Corporation és una dupla formada l’any 1995 a Washington. Rob Garsa i Eric Hilton són uns experts mestres del downtempo, el dub i el so lounge. Amb el temps i sense presses han trobat el seu lloc destacat amb el seu estil elegant i artístic. Solen utilitzar lírica i veus levitatorias que que faciliten el transport a altres dimensions.

Acaben d’anunciar el llançament del nou àlbum Treasures from the Temple. Un llarga durada previst per al 20 d’abril del 2018 i serà complementari a l’àlbum Temple of I & I del 2017.

Un compendi de 12 pistes que inclou gravacions originals i remixes de les sessions de Temple of I & I. També presentacions vocals de Loulou Ghelichkhani, Sr. Lif, Sitali, Racquel Jones, Natalia Clavier i Notch.

La notícia arriba amb el llançament del vídeo musical oficial del primer senzill de l’àlbum, Voyage Libre.

Una mostra de les primeres arrels de la banda amb una col·lecció d’enregistraments originals i remixes de la seva època en Geejam Studios a Port Antonio, Jamaica.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.