Portada / Say It Now el retorno en forma de tesoro de The High (2018)
Say It Now el retorno en forma de tesoro de The High (2018)
Género: Baggy / Madchester.

Hoy un pequeño gran tesoro con el retorno de The High

Se formaron en Manchester en 1989. Andy Couzens (ex Stone Rose), John Matthews, Chris Goodwin y Simon Davies.

Su aclamado álbum debut Somewhere Soon lanzado en 1990 recibió excelentes críticas. Efectivo, ejecutado por expertos y completamente adictivo. Lanzaron 3 singles menores en el Reino Unido antes de llegar al infeccioso Box Set Go.

La banda se separó en 1993 y se reformó en 2015 con Tony Meehan reemplazando a Simon Davies y Jack Couzens reemplazando a Chris Goodwin en la batería. Scott Parkinson ha reemplazado a Jack Couzens desde entonces.

Say It Now fue escrito a principios de los años noventa después del lanzamiento de Somewhere Soon. Por este motivo mantiene la esencia de la banda. Aunque era una canción popular en vivo, solo se grabó como demo. Tras el retorno en 2015, estuvo de regreso en el set en vivo y se volvió a grabar en 2018.

Circulará a partir del 21 de abril del 2018.


Avui un petit gran tresor amb el retorn de The High.

Es van formar a Manchester el 1989. Andy Couzens (ex Stone Rose), John Matthews, Chris Goodwin i Simon Davies.

El seu aclamat àlbum debut Somewhere Soon llançat en 1990 va rebre excel·lents crítiques. Efectiu, executat per experts i completament addictiu. Van llançar 3 singles menors al Regne Unit abans d’arribar al infecciós Box Set Go.

La banda es va separar en 1993 i es va reformar el 2015 amb Tony Meehan reemplaçant a Simon Davies i Jack Couzens reemplaçant a Chris Goodwin en la bateria. Scott Parkinson ha reemplaçat a Jack Couzens des de llavors.

Say It Now va ser escrit a principis dels anys noranta després del llançament de Somewhere Soon. Per aquest motiu manté l’essència de la banda. Encara que era una cançó popular en viu, només es va gravar com demo. Després de la tornada a 2015, va estar de tornada en el set en viu i es va tornar a gravar en 2018.

Circularà a partir del 21 d’abril del 2018.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.