Portada / Dive, la guinda que perpetúa los sueños de Beach House (2018)
Dive, la guinda que perpetúa los sueños de Beach House (2018)
@BeaccchHoussse Género: dream pop.

Aunque pueda pareceros una exageración, Beach House llevan 14 años en la arena alternativa. Alex Scally y Victoria Legrand aunque pase tanto tiempo no se inmutan. Su carrera musical es imperturbable y continuista. Que no suene peyorativo, ser fiel a tus premisas si lo que quieres explicar lo sabes transmitir es una buena apuesta. Por el camino se aportan sutiles cambios pero la melancolía y la ensoñación permanecen intactas.

Esto es lo que ha sucedido por enésima vez con Dive. Una pista que arranca divagando, que no sabes hacia donde va. Y cuando te preguntas si realmente se dirige a algún lugar, todo cobra sentido. Una canción que de repente se expande y tus sentidos se apresuran en captar toda su esencia para dejarte llevar hasta que acaba.

Repites, una yo otra vez.

Nos convocan en el Primavera Sound 2018.

Alerta: @Man_o_Lito


Encara que pugui semblar una exageració, Beach House porten 14 anys a la sorra alternativa. Alex Scally i Victoria Legrand encara que passi tant de temps no s’immuten. La seva carrera musical és impertorbable i continuista. Que no soni pejoratiu, ser fidel als teus premisses si el que vols explicar ho saps transmetre és una bona aposta. Pel camí s’aporten subtils canvis però la malenconia i el somieig romanen intactes.

Això és el que ha passat per enèsima vegada amb Dive. Una pista que arrenca divagant, que no saps cap a on va. I quan et preguntes si realment es dirigeix a algun lloc, tot cobra sentit. Una cançó que de sobte s’expandeix i els teus sentits s’afanyen a captar tota la seva essència per deixar-te portar fins que s’acaba.

Repeteixes, una i altra vegada.

Ens convoquen en el Primavera Sound 2018.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.