@SNOWMINE Género: #indiepop #cançódeldia

Snowmine - Rome - Dialects

Des de Brooklyn, Snowmine prepara el llançament del seu àlbum Dialects, previst per a l’inici del 2014. Com a avançament, presenten Rome, una cançó que confirma la seva capacitat per combinar sofisticació i sensibilitat.

D’entrada, Rome es presenta amb una atmosfera lleugera, gairebé etèria. Els sintetitzadors floten com boira fina i embolcallen la melodia amb una calidesa amable però distant. Alhora, la veu arriba amb un to suau, innocent, que reforça aquesta fragilitat emocional. Tot sembla construït per acollir ànimes delicades. Tot i aquesta aparença vaporosa, la peça no és buida. Al contrari, cada capa sonora està disposada amb cura per mantenir l’equilibri entre emoció i lleugeresa. Les percussions, sempre subtils, mantenen el compàs sense dominar. Mentrestant, petits detalls electrònics afegeixen textura i matís. A més, la producció juga un paper clau. És neta, precisa i aposta per l’espai. Així, cada element pot respirar i brillar pel seu compte.

Rome no busca grans explosions, però tampoc cau en la monotonia. El seu encant rau en la manera com es manté suspesa, com si volgués atrapar un instant que no vol acabar.

En definitiva, Snowmine ofereixen un pop cuidat, fràgil i alhora segur. Un avançament que convida a esperar Dialects amb expectatives serenes però fermes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Someone Still Loves You Boris Yeltsin - Nightwater Girlfriend - Fly By Wire Previous post Someone Still Loves You Boris Yeltsin – Nightwater Girlfriend: pop lluminós (2013)
[The] Caseworker - Voices Out There - Dependence Day Next post [The] Caseworker – Voices Out There – Dependence Day (2013)