Portada / Seguramente No Illusions de Sulk es el disco que estabas esperando (2016)

Seguramente No Illusions de Sulk es el disco que estabas esperando (2016)

Género: Shoegaze, britpop.

Sulk - No Illusions

Seguramente No Illusions de Sulk es el disco que estabas esperando, y lo afirmo con cierta seguridad si el shoegaze es uno de los géneros musicales que más te motivan. Lo digo yo y lo dice @Man_o_lito compañero musical y de batallas desde hace décadas, también bebedor de las muchas de las fuentes de las que se nutre un servidor.

El quinteto de Londres se alimenta de bandas veneradas como The Stone Roses o Ride, por poner dos honrosos ejemplos, y no se esconden, las melodías, coros, guitarras que se alargan, brit pop, y ese espíritu adolescente que nos robó en los noventa el corazón a muchos viejunos como un servidor, son algunos de los rasgos más característicos de la banda.

El disco se puede escuchar y comprar en formato vinilo su [bandcamp], aunque adquirirlo parece complicado ya que las distintas ediciones que han salido a la venta ya están agotadas.

Os dejo la canción con la que arranca el disco en formato video clip, y también la canción que se titula como el disco.


Segurament No Illusions de Sulk és el disc que estaves esperant, i ho afirmo amb certa seguretat si el shoegaze és un dels gèneres musicals que més et motiven. Ho dic jo i ho diu @Man_o_lito company musical i de batalles des de fa dècades, també bevedor de les moltes de les fonts de les que es nodreix un servidor.

El quintet de Londres s’alimenta de bandes venerades com The Stone Roses o Ride, per posar dos honrosos exemples, i no s’amaguen, les melodies, cors, guitarres que s’allarguen, brit pop, i aquest esperit adolescent que ens va robar en els noranta el cor a molts vellets com un servidor, són alguns dels trets més característics de la banda.

El disc es pot escoltar i comprar en format vinil seva [bandcamp], tot i que adquirir-lo sembla complicat ja que les diferents edicions que han sortit a la venda ja estan esgotades.

Us deixo la cançó amb la que arrenca el disc en format videoclip, i també la cançó que es titula com el disc.

5 thoughts on “Seguramente No Illusions de Sulk es el disco que estabas esperando (2016)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.