Portada / Freetown Sound, el nuevo disco de Blood Orange (2016)

Freetown Sound, el nuevo disco de Blood Orange (2016)

Género: Indie pop.

Blood Orange - Augustine - Freetown Sound

Devonté Hynes, aka, Blood Orange acaba de poner en circulación su tercer largo titulado Freetown Sound.  Un disco distribuido por Domino Records en el que han participado una gran variedad de artistas y colaboradores. Carly Rae Jepsen, FKA twigs, Empress Of, Debbie Harry, De La Soul, serían algunos ejemplos.

17 cortes forman un disco del que se siente especialmente orgulloso y del que os acerco la segunda canción en forma de vídeo clip. Que no os engañe el inicio de Augustine. Se hace la remolona para dar paso a unas cajas, ecos y lírica que la hacen vital y crepuscular.


Dev Hynes, aka, Blood Orange acaba de posar en circulació el seu tercer llarg titulat Freetown Sound. Un disc distribuït per Domino Records en el qual hi han participat una gran varietat d’artistes i col·laboradors. Carly Rae Jepsen, FKA twigs, Empress Of, Debbie Harry, De La Soul, serien alguns exemples.

17 talls formen un disc del qual se sent especialment orgullós i del que us acosto la segona cançó en forma de vídeo clip. Que no us enganyi l’inici d’Augustine. Es fa la ronsa per donar pas a unes caixes, ecos i lírica que la fan vital i crepuscular.

Freetown Sound Tracklist:
01. By Ourselves
02. Augustine
03. Chance
04. Best to You
05. With Him
06. E.V.P.
07. Love Ya
08. But You
09. Desiree
10. Hands Up
11. Hadron Collider
12. Squash Squash
13. Juicy 1-4
14. Better Than Me
15. Thank You
16. I Know
17. Better Numb

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.