Portada / Hay retornos y RETORNOS: I’m In Love de Teenage Fanclub (2016)

Hay retornos y RETORNOS: I’m In Love de Teenage Fanclub (2016)

Género: alternative pop, jangle pop.

Teenage Fanclub - I'm In Love

I’m In Love, enamorado, sí, hace 26 años me enamoré. Era el año 1990 y una banda de escoceses, parió A Catholic Education, su debut de largo del que muchos nos quedamos envueltos en sus redes. Eran Teenage Fanclub y lo último que se les conoce data del 2008. Fue su último largo titulado Shadows.

Ahora vuelven a la carga. Nos adelantan su retorno, EL RETORNO. Su avance titulado en forma de canción, I’m In Love. Del que será su nuevo larga duración titulado Here previsto para el 9 de septiembre del 2016. Un estallido de energía pop, quizás sea desmedida la percepción por las ganas. Es inevitable el recuerdo y hace pensar, que lo que está por llegar, es muy grande.


I’m In Love, enamorat, si, fa 26 anys em vaig enamorar. Era l’any 1990 i una banda de escocesos, va parir A Catholic Education, el seu debut de llarg del que molts ens vam quedar embolicats en les seves xarxes. Eren Teenage Fanclub i l’últim que se’ls coneix data del 2008. Va ser el seu últim llarg titulat Shadows.

Ara tornen a la càrrega. Ens avancen el seu retorn, EL RETORN. El seu avanç titulat en forma de cançó, I’m In Love. Del que serà el seu nou llarga durada titulat Here previst pel 9 de setembre del 2016. Un esclat d’energia pop, potser sigui desmesurada la percepció per les ganes. És inevitable el record i fa pensar, que el que està per arribar, és molt gran.

4 thoughts on “Hay retornos y RETORNOS: I’m In Love de Teenage Fanclub (2016)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.