Portada / Los daneses Magnolia Shoals vuelven a cautivarnos con BLVD (2016)

Los daneses Magnolia Shoals vuelven a cautivarnos con BLVD (2016)

Género: alternative rock, chamber pop.

Magnolia Shoals - BLVD - Escafandrista Musical

Si no me falla la memoria, ha pasado más de un año de la irrupción de los daneses Magnolia Shoals con su estupendo álbum debut Tenants. Era febrero del 2015.

Ahora tenemos nuevas y buenas. La banda está de vuelta con el single BLVD, producido por Aske Rud. , que remixeo y produjo el álbum Syzygy de Blaue Blume.

BLVD es una canción agridulce sobre los recuerdos y anhelos. Se trata de llegar a un lugar en la vida donde el anhelo se convierte en una búsqueda por el pasado. Todo ello supone un intento de capturar y retener los recuerdos.

La voz de Nicolai Noa, que tiene un aire que me recuerda mucho a la de Matt Berninger (The National), aporta solemnidad y elegancia. Las percusiones son de arena y hojalata. Marcan el devenir de una canción llena de melancolía. Muy chamber pop.

Un single que es una bella fotografía instantánea, una expresión certera de la banda a fecha de hoy. En él podemos percibir el universo sonoro de la banda y su evolución desde su debut.

Miembros: Nicolai Noa, Thomas Halkier, Kristian Lorenzen y Samuel Medina.


Si no em falla la memòria, ha passat més d’un any de la irrupció dels danesos Magnolia Shoals amb el seu magnífic àlbum debut Tenants. Era el febrer del 2015.

Ara tenim noves i bones. La banda està de tornada amb el single BLVD, produït per Aske Rud. , Que remixeo i va produir l’àlbum Syzygy de Blaue Blume.

BLVD és una cançó agredolça sobre els records i anhels. Es tracta d’arribar a un lloc en la vida on l’anhel esdevé una recerca pel passat. Tot és un intent de capturar i retenir els records.

La veu de Nicolai Noa, que té un aire que em recorda molt a la de Matt Berninger (The National), aporta solemnitat i elegància. Les percussions són de sorra i llauna. Marquen l’esdevenir d’una cançó plena de malenconia. Molt chamber pop.

Un single que és una bella fotografia instantània, una expressió precisa de la banda a data d’avui. En ell podem percebre l’univers sonor de la banda i la seva evolució des del seu debut.

Membres: Nicolai Noa, Thomas Halkier, Kristian Lorenzen i Samuel Medina.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.