Portada / Scene Missing es el tercer álbum de Sundayman (2016)

Scene Missing es el tercer álbum de Sundayman (2016)

Género: pop, electronic.

Sundayman - Scene Missing - Alive

Sundayman es un compositor y productor griego que llega con su tercer álbum en solitario, titulado Scene Missing. Circula desde el 7 de noviembre vía Inner Ear Records.

Tras Retronome, Sundayman y George Manoloudis (letras, voces y composiciones adicionales) se unieron de nuevo resultando Scene Missing. Grabado en el estudio de Sundayman desde febrero de 2013 hasta diciembre de 2015 y fue producido por el propio artista.

Un disco de difícil clasificación, quizás es un disco de pop electrónico. Un pop vintage por el uso de sintetizadores analógicos con influencias de los timbres de los años 70 y 90. Y un ambiente de música de cine. De una película jamás filmada.

Nacido en Atenas, Grecia, Kyriakos Moustakas (también conocido como Sundayman) ha estado familiarizado con la música desde temprana edad. A los 6 años empezó clases de piano y teoría de la música, ya a los 15 ya estaba incorporando sonidos y sintetizadores electrónicos en sus primeras composiciones. Su pasión por la música y la búsqueda de su desarrollo artístico le llevaron en un camino dedicado hacia la producción y la ingeniería de sonido.

Os dejo Alive que es intrigante, elegante y extraña.

No puedo evitar pensar en So Alive de los Love & Rockets cuando la escucho.


Sundayman és un compositor i productor grec que arriba amb el seu tercer àlbum en solitari, titulat Scene Missing. Circula des el 7 de novembre via Inner Ear Records.

Després Retronome, Sundayman i George Manoloudis (lletres, veus i composicions addicionals) es van unir de nou resultant Scene Missing. Gravat en l’estudi de Sundayman des de febrer de 2013 fins a desembre de 2015 i va ser produït pel propi artista.

Un disc de difícil classificació, potser és un disc de pop electrònic. Un pop vintage per l’ús de sintetitzadors analògics amb influències dels timbres dels anys 70 i 90. I un ambient de música de cinema. D’una pel·lícula mai filmada.

Nascut a Atenes, Grècia, Kyriakos Moustakas (també conegut com Sundayman) ha estat familiaritzat amb la música des de primerenca edat. Als 6 anys va començar classes de piano i teoria de la música, ja als 15 ja estava incorporant sons i sintetitzadors electrònics en les seves primeres composicions. La seva passió per la música i la recerca del seu desenvolupament artístic el van portar a un camí dedicat cap a la producció i l’enginyeria de so.

Us deixo Alive que és intrigant, elegant i estranya.

No puc evitar pensar en So Alive dels Love & Rockets quan l’escolto.

Tracklist:
1. Jupiter
2. All Is You
3. Sun King
4. Parts Of You
5. Dandelion
6. Smooth
7. Lovers
8. Not Me
9. Alive
10. The Big Old Why

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.