Portada / Hipnótico debut de W. H. Lung con Inspiration! (2016)

Hipnótico debut de W. H. Lung con Inspiration! (2016)

Género: Psych rock, alternative rock.

w-h-lung-inspiration

Formados con los difuntos Chaika, desde Manchester tenemos a W. H. Lung. El pasado 25 de noviembre debutaron con el single Inspiration!.

W. H. Lung es un proyecto fundado a mediados del 2016. La canción fue grabada The Nave en Leeds y producido por Matt Peel (Eagulls, Autobahn, Pullled Apart by Horses).

Se trata de una canción que habla sobre la eternidad, la pertenencia e insignificancia. El vuelo sonoro toma forma en un viaje percutor, muy kraut y psicodélico. Sonido perseverante, machacón, de ninguna forma aburrido.

La naturaleza motriz de la pista se deriva de la ética de la escritura de W. H. Lung. Con una máquina de ritmos Alesis en su núcleo, tiene como objetivo crear un torbellino circundante de circuitos etéreos y ritmos hipnóticos.

Más de siete minutos de trayecto que generarán salivera de aquellos como a un servidor, nos gusta este género musical.

Con debuts así, sólo queda cruzar los dedos y esperar prontas novedades.


Formats amb els difunts Chaika, des de Manchester tenim a W. H. Lung. El 25 de novembre passat van debutar amb el single Inspiration!.

W. H. Lung és un projecte fundat a mitjans del 2016. La cançó va ser gravada a The Nau a Leeds i produït per Matt Peel (Eagulls, Autobahn, Pullled Apart by Horses).

Es tracta d’una cançó que parla sobre l’eternitat, la pertinença i insignificança. El vol sonor pren forma en un viatge percussor, molt kraut i psicodèlic. So perseverant, pesat, de cap manera avorrit.

La naturalesa motriu de la pista es deriva de l’ètica de l’escriptura de W. H. Lung. Amb una màquina de ritmes Alesis en el seu nucli, té com a objectiu crear un remolí circumdant de circuits eteris i ritmes hipnòtics.

Més de set minuts de trajecte que generaran salivera d’aquells com a un servidor, ens agrada aquest gènere musical.

Amb debuts així, només queda creuar els dits i esperar ràpides novetats.

2 thoughts on “Hipnótico debut de W. H. Lung con Inspiration! (2016)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.