Portada / The Golden Rave Days el álbum épico de Superpitcher (2017)

The Golden Rave Days el álbum épico de Superpitcher (2017)

Género: electrónica.

Superpitcher -The Golden Rave Days - Snow Blind

The Golden Rave Days  es el tercer álbum de estudio completo de Superpitcher. El hijo pródigo de Kompakt Records nos enseña una autobiografía de sonido. En ella nos muestra la habilidad, el sentimiento y la profundidad de estilo que el artista germano ha afinado durante un período de veinte años.

The Golden Rave Days es un álbum épico de 24 temas que se extenderá en 12 álbumes durante un período de un año por la discográfica, HippieDance.

La primera entrega contiene Little Raver y Snow Blind, sus dos primeras canciones. El sonido que se percibe seguramente será un buen testamento de la alquimia que se encuentra en los próximos capítulos. Little Raver es una dulce inocente pero también desgarradora cruda introducción. En el lado B, Snow Blind llega la luz. Un delicioso bucle clarividente y luminoso. Una extensión de sonido abierto que se alarga más de 14 minutos. Por momentos infantil y sincero. Un juego que es astutamente jugado por Superpitcher.


The Golden Rave Days és el tercer àlbum d’estudi complet de Superpitcher. El fill pròdig de Kompakt Records ens ensenya una autobiografia de so. En ella ens mostra l’habilitat, el sentiment i la profunditat d’estil que l’artista alemany ha afinat durant un període de vint anys.

The Golden Rave Days és un àlbum èpic de 24 temes que s’estendrà a 12 àlbums durant un període d’un any per la discogràfica, HippieDance.

El primer lliurament conté Little Raver i Snow Blind, les seves dues primeres cançons. El so que es percep segurament serà un bon testament de l’alquímia que es troba en els propers capítols. Little Raver és una dolça innocent però també punyent crua introducció. Al costat B, Snow Blind arriba la llum. Un deliciós bucle clarivident i lluminós. Una extensió de so obert que s’allarga més de 14 minuts. Per moments infantil i sincer. Un joc que és astutament jugat per Superpitcher.

[bandcamp]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.