Portada / Dismal Universal Hiss el debut de System Corporation (2017)
Dismal Universal Hiss el debut de System Corporation (2017)
Género: alternative rock.
System Corporation - Dismal Universal Hiss

La banda de rock de Nueva Zelanda, System Corporation, lanza su single de debut Dismal Universal Hiss. Adelanto de su álbum debut Fiction Dept. programado para finales de 2017.

System Corporation comenzó en 2011, basado en una conversación entre Phil Somervell (The Datsuns) y Scott Newth sobre el intercambio de demos. Los dos estaban compartiendo un piso en Estocolmo, mientras que los Datsuns estaban trabajando en su quinto álbum Death Rattle Boogie.

Scott comenzó a trabajar en la producción de las demos, recortándolas, reajustándolas y añadiendo voces. Ellos se convirtieron en un trío cuando se unieron al grupo de compañeros de Datsuns, Ben Cole en la batería. Luego evolucionó en una pieza de cinco tras alistar a sus hermanos y compañeros Andrew y Kent Newth.

La canción es acerca de la futilidad de la situación en la que estamos. Votas por un cambio y terminas recibiendo más de lo mismo o peor.

Suena muy noventera y áspera. Bandas como Archers of Loaf y herederos del grunge podrían sentirse identificados.

Dismal Universal Hiss será lanzado el 28 de abril y estará disponible a través de las plataformas habituales en línea, pero ya puede ser pedido a través de Bandcamp de la banda.


La banda de rock de Nova Zelanda, System Corporation, llança el seu single de debut Dismal Universal Hiss. Avançament del seu àlbum debut Fiction Dept. programat per a finals de 2017.

System Corporation va començar el 2011, basat en una conversa entre Phil Somervell (The Datsuns) i Scott Newth sobre l’intercanvi de demos. Els dos estaven compartint un pis a Estocolm, mentre que els Datsuns estaven treballant en el seu cinquè àlbum Death Rattle Boogie.

Scott va començar a treballar en la producció de les donem, retallant, reajustándolas i afegint veus. Ells es van convertir en un trio quan es van unir al grup de companys de Datsuns, Ben Cole en la bateria. Després va evolucionar en una peça de cinc després allistar als seus germans i companys Andrew i Kent Newth.

La cançó és sobre la futilitat de la situació en què estem. Votes per un canvi i acabes rebent més del mateix o pitjor.

Sona molt noventera i aspra. Bandes com Archers of Loaf i hereus del grunge podrien sentir identificats.

Dismal Universal Hiss serà llançat el 28 d’abril i estarà disponible a través de les plataformes habituals en línia, però ja pot ser demanat a través de Bandcamp de la banda.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.