Portada / Flotando entre nubes: Love You Still de Seeing Hands (2017)
Flotando entre nubes: Love You Still de Seeing Hands (2017)
Género: dream pop.
Seeing Hands - Love You Still

Seeing Hands, cuarteto de Newcastle, lanzan su tercer sencillo, Love You Still. Con una producción impecable, se mueven hacia un sonido que incorpora grandes patrones de tambores de los 80s y sintetizadores remolinos, manteniéndose fieles a sus melodías flotantes y melancólicas.

Descrita como una canción sobre la ansiedad sentida desde el pasado de un amante, la paranoia sobre el presente y los problemas de en una relación, la banda te lleva sin esfuerzo a través de su tormento tentador a través de sintetizadores luminosos.

Producido por Alex Greaves y masterizado por Greg Calbi (David Bowie, Tame Impala, Bruce Springsteen), el single se estrenó el 24 de marzo.

Si te gustan Real Estate, no dudes.


Seeing Hands, quartet de Newcastle, llancen el seu tercer senzill, Love You Still. Amb una producció impecable, es mouen cap a un so que incorpora grans patrons de tambors dels 80s i sintetitzadors remolins, mantenint-se fidels a les seves melodies flotants i melancòliques.

Descrita com una cançó sobre l’ansietat sentida des del passat d’un amant, la paranoia sobre el present i els problemes d’en una relació, la banda et porta sense esforç a través del seu turment temptador a través de sintetitzadors lluminosos.

Produït per Alex Greaves i masteritzat per Greg Calbi (David Bowie, Tame Impala, Bruce Springsteen), el single es va estrenar el 24 de març.

Si t’agraden Real Estate, no dubtis.

1 thought on “Flotando entre nubes: Love You Still de Seeing Hands (2017)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.