Portada / Occult Architecture Vol. 1 y 2 los nuevos álbums de Moon Duo (2017)
Occult Architecture Vol. 1 y 2 los nuevos álbums de Moon Duo (2017)
Género: psychedelic rock.
Moon Duo - Occult Architecture Vol. 1 - Occult Architecture Vol. 2 - Sevens - The Death Set

A principios de este año, Moon Duo, la banda con sede en Portland, publicó un álbum llamado Occult Architecture Vol. 1. Este mes de mayo acaba de lanzar un nuevo álbum de acompañamiento. Se trata de Occult Architecture Vol. 2.

El disco forma parte de un opus psicodélico en dos volúmenes separados. Es un himno intrincadamente tejido a las estructuras invisibles encontradas en el ciclo de las estaciones y el viaje del día a la noche, la oscuridad. En la luz.

Ofreciendo como siempre una vislumbre cósmica en el patrón de la banda, se refleja la dualidad de las energías ligeras y oscuras a través de la teoría china de Yin y de Yang.

“En la producción nos referimos a Vol. 1 como la mazmorra fuzz, y Vol. 2 como el palacio de cristal “, explica el guitarrista Ripley Johnson. “La oscuridad de Vol. 1 dio a luz a la luz del Vol. 2. Tuvimos que tener ambos elementos para completar el ciclo. Los estamos liberando por separado para permitirles su propio espacio, y para asegurar la claridad de la visión. Con ese fin también mezclamos Vol. 2 por separado, en la altura del verano de Portland, centrándose en sus cualidades sonoras de la ligereza, del aire, y del sol. Los oyentes pueden utilizar en última instancia los dos volúmenes individualmente o juntos, dependiendo de la circunstancia o del efecto deseado. ”

Los dos discos son descomunales. Imposible quedarse con una canción.

A principis d’aquest any, Moon Duo, la banda amb seu a Portland, va publicar un àlbum anomenat Occult Architecture Vol. 1. Aquest mes de maig acaba de llançar un nou àlbum d’acompanyament. Es tracta de Occult Architecture Vol. 2.

El disc forma part d’un opus psicodèlic en dos volums separats. És un himne intricadament teixit a les estructures invisibles trobades en el cicle de les estacions i el viatge del dia a la nit, la foscor. A la llum.

Oferint com sempre una besllum còsmica en el patró de la banda, es reflecteix la dualitat de les energies lleugeres i fosques a través de la teoria xinesa de Yin i de Yang.

“En la producció ens referim a Vol. 1 com la masmorra fuzz, i Vol. 2 com el palau de vidre”, explica el guitarrista Ripley Johnson. “La foscor de Vol. 1 va donar a llum a la llum del Vol. 2. Vam haver de tenir dos elements per completar el cicle. Els estem alliberant per separat per permetre’ls el seu propi espai, i per assegurar la claredat de la visió. Amb aquest fi també barregem Vol. 2 per separat, en l’altura de l’estiu de Portland, centrant-se en les seves qualitats sonores de la lleugeresa, de l’aire, i del sol. els oients poden utilitzar en última instància els dos volums individualment o junts, depenent de la circumstància o de l’efecte desitjat. ”

Els dos discos són descomunals. Impossible quedar-se amb una cançó.

Por aquí está disponible Occult Architecture Vol. 1

Por aquí está disponible Occult Architecture Vol. 2

Dejo una canción de cada disco. The Death Set y Sevens.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.