Portada / Pongamos algo exquisito: Abandon de Charles Fauna (2017)
Pongamos algo exquisito: Abandon de Charles Fauna (2017)
Género: alternative pop, electronic.
Charles Fauna - Abandon

El compositor y productor de Brooklyn, Charles Fauna, recientemente co-escribió y ofreció voces en la pista de Glassio en Morning House.

Hoy vuelve su mirada hacia su material en solitario. Charles revela su nuevo single. Abandon es un eufórico “fuck you” a la conformidad, escrito como un recordatorio de que siempre es posible reimaginar las cosas.

Es colorido, desafiante y reflejo de las luchas personales de Charles cuando fue escrito hace casi un año.

Escribí esta canción para demostrarme a mí mismo que no tienes que elegir un papel cómodo y encarnarlo por el resto de tu vida“, dice Charles de Abandon. “Si abandonas lo que sabes, todo lo que queda es lo que no sabes, y un mundo de nuevos comienzos ilimitados“.


El compositor i productor de Brooklyn, Charles Fauna, recentment co-va escriure i va oferir veus a la pista de Glassio a Morning House.

Avui torna la seva mirada cap al seu material en solitari. Charles revela el seu nou single. Abandon és un eufòric “fuck you” a la conformitat, escrit com un recordatori que sempre és possible reimaginar les coses.

És colorit, desafiant i reflex de les lluites personals de Charles quan va ser escrit fa gairebé un any.

“Vaig escriure aquesta cançó per demostrar-me a mi mateix que no has de triar un paper còmode i encarnar per la resta de la teva vida”, diu Charles de Abandon. “Si abandones el que saps, tot el que queda és el que no saps, i un món de nous començaments il·limitats” ..

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.