Portada / Rare Form es fantástico adelanto de Millionyoung (2017)
Rare Form es fantástico estreno de Millionyoung (2017)
Género: synth pop.
Millionyoung - Rare Form

Millionyoung, es el seudónimo de Miami Díaz. Esta trabajando en el lanzamiento de su nuevo álbum previsto para finales de año. Rare Form es el adelanto.

Se trata de una especie de relato personal de los últimos 2 o 3 años. Tratando de encontrar una perspectiva equilibrada sobre la vida y el amor. En tiempos convulsos, conviene revisar las expectativas polarizadas del mundo.

La música de Díaz encuentra buen encaje en pistas de baile pero también en largos viajes por la carretera donde la mente se dispersa. Combina sintetizadores electrónicos con guitarras acodadas y vocales para crear una variedad de paisajes sonoros.

Mike es productor y DJ. Lanzó su EP de debut el pasado 2009 titulado Sunndreamm, y desde entonces ha lanzado numerosos LPs, EPs y remixes.


Millionyoung, és el pseudònim de Miami Díaz. Aquesta treballant en el llançament del seu nou àlbum previst per a finals d’any. Rare Form és l’avançament.

Es tracta d’una espècie de relat personal dels últims 2 o 3 anys. Tractant de trobar una perspectiva equilibrada sobre la vida i l’amor. En temps convulsos, convé revisar les expectatives polaritzades del món.

La música de Díaz troba bon encaix en pistes de ball però també en llargs viatges per la carretera on la ment es dispersa. Combina sintetitzadors electrònics amb guitarres colzades i vocals per crear una varietat de paisatges sonors.

Mike és productor i DJ. Va llançar el seu EP de debut el passat 2009 titulat Sunndreamm, i des de llavors ha llançat nombrosos LPs, EPs i remixes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.