Portada / Tras 21 años Ride se visten de nuevo de largo con Weather Diaries (2017)
Tras 21 años Ride se visten de nuevo de largo con Weather Diaries (2017)
Género: shoegaze.
Ride - Weather Diaries - Cali - Charm Assault

El pasado 16 de junio fue el día elegido por los de OX4. Han pasado 21 años desde que Ride publicó Tarantula. Habemus nuevo larga duración, el quinto titulado Weather Diaries.

Un disco que, sin olvidar su pasado, imprime mucha renovación. Empezando por los recursos humanos con la producción de Erol Alkan. Por otro lado, su orientación de compromiso con la política. La portada nos lo anticipa.

Un disco dispar, poco previsible, que contentará a su vieja parroquia como un regreso prometedor, que justifica sobradamente reconectar con ellos en festivales. Con muchas probabilidades de conectar con aquellos que los acaben de descubrir.


El passat 16 de juny va ser el dia escollit pels de OX4. Han passat 21 anys des de que Ride van publicar Tarantula. Habemus nou llarga durada, el cinquè titulat Weather Diaries.

Un disc que, sense oblidar el seu passat, imprimeix molta renovació. Començant pels recursos humans amb la producció d’Erol Alkan. Per altra banda la seva orientació de compromís amb la política. La portada ens ho anticipa.

Un disc dispar, poc previsible, que acontentarà la seva vella parròquia com un retorn prometedor, que justifica àmpliament reconnectar amb ells en festivals. Amb moltes probabilitats de connectar amb aquells que els acaben de descobrir.

[bandcamp]

Tracklist

1 Lannoy Point
2 Charm Assault
3 All I Want
4 Home is a Feeling
5 Weather Diaries
6 Rocket Silver Symphony
7 Lateral Alice
8 Cali
9 Integration Tape
10 Impermanence
11 White Sands

3 thoughts on “Tras 21 años Ride se visten de nuevo de largo con Weather Diaries (2017)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.