Portada / Juventude es el sorprendente disco de Nosso Querido Figueiredo (2017)
Juventude es el sorprendente disco de Nosso Querido Figueiredo (2017)
Género: synthpop, krautrock.
Nosso Querido Figueiredo - Juventude - Imbecil

Matheus Borges es quien está detrás de Nosso Querido Figueiredo. Acaba de poner en circulación un nuevo larga duración titulado Juventude. Un disco gestado entre el otoño y el invierno de 2017, con el poso del aburrimiento, frío y la humedad de Porto Alegre penetrando por el teclado del ordenador.

De la lucha entre la desidia, la ansiedad del paso del tiempo, el sol apagado, sientes el fin de tu juventud.

Ese sentimiento de frustración y aburrimiento se percibe en especial en la segunda parte del disco. Me atrevería a decir que es a partir del séptimo corte. Es hasta ese momento en que suena la canción Imbecil que me parece la más interesante.

Un servidor no tiene costumbre de escuchar letras en portugués. Por eso y más, se precisa encontrarle su momento, tanto musicalmente como líricamente, pero me ha hecho clic.


Matheus Borges és qui està darrere de Nosso Querido Figueiredo. Acaba de posar en circulació un nou llarga durada titulat Juventude. Un disc gestat entre la tardor i l’hivern de 2017, amb el pòsit de l’avorriment, fred i la humitat de Porto Alegre penetrant pel teclat de l’ordinador.

De la lluita entre la desídia, l’ansietat del pas del temps, el sol apagat, sents la finalitat de la teva joventut.

Aquest sentiment de frustració i avorriment es percep especialment en la segona part del disc. M’atreviria a dir que és a partir del setè tall. És fins a aquest moment en què sona la cançó Imbecil que em sembla la més interessant.

Un servidor no té costum d’escoltar lletres en portuguès. Per això i més, es necessita trobar el seu moment, tant musicalment com líricament, però m’ha fet clic.

[bandcamp]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.