@mogwaiband @rockactionrecs Gènere: #postrock #shoegaze #songoftheday

Mogwai - As The Love Continues - Ritchie Sacramento

Fa poc més d’un mes que avançàvem Ritchie Sacramento, el senzill preludi de l’imminent àlbum de Mogwai. Doncs ja tenim aquí el disc. Un dels més esperats per la parròquia indie, dèiem. Què podem dir que no s’hagi dit, d’una banda que acumula deu àlbums i vint-i-cinc anys de carrera? Encara més, si un servidor sempre els ha seguit amb una certa distància i superficialitat. El post rock mai m’ha cridat especialment l’atenció i Mogwai segueix fidel al seu plantejament.

Doncs bé, potser serà el context actual que ha afavorit la meva digestió. Els de Glasgow ha parit un disc fosc, enèrgic, que sembla sonar des de la fi del món. Un ocàs trist i dramàtic on hi ha espai per a la esperança, amb passatges per on entren fils de llum, que netegen les escombraries i dilaten el seu so.

“As The Love Coninues” és un disc emocionant, majestuós, que sembla venir de lluny però que s’apropa i et sacseja. Una obra que és un tot, on cada pista complementa les anteriors.

No se seré jo qui digui si aquest disc és el millor dels que han fet fins ara. Ni tinc el coneixement i els arguments. El que puc dir és que l’he gaudit com feia temps no ho feia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Angel Du$t - Never Ending Game (Panda Bear Remix) Previous post Fantàstic aquest remix dels Panda Bear del Never Ending Game de Angel Du$t (2021)
Wild Pink - A Billion Little Lights Next post A Billion Little Lights és el tercer àlbum del Wild Pink (2021)