Portada / Yves Tumor dicta fílies i fòbies amb God Is a Circle (2022)

@YvesTumor Gènere: #postpunk #darkwave #cançódeldia

Yves Tumor és el nom artístic de Sean Bowie, un productor nord-americà de música electrònica experimental.

Al començament de la dècada del 2010 el seu nom artístic era TEAMS. Va ser a partir del 2015 que va començar a utilitzar el nom Yves Tumor.

L’any passat, va posar en circulació l’EPThe Asymptotical World”. El tenim de tornada amb God Is a Circle un nou senzill que s’acompanya d’un terrorífic videoclip dirigit per Jordan Hemingway.

La cançó supura claustrofòbia, amb gemecs permanents.

Creada amb la valuosa col·laboració del productor Noah Goldstein (Frank Ocean, Arcade Fire) i barrejat per Alan Moulder (My Bloody Valentine, Nine Inch Nails).

Esdevé la simbiosi perfecta per canalitzar les filies i fòbies de Tumor.

1 thought on “Yves Tumor dicta fílies i fòbies amb God Is a Circle (2022)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.