@NickfromIslands Gènere: #alternativepop #cançódeldia

Fa dos anys que vam quedar enamorats de l’àlbum “Islomania” dels Islands. Esdevenia una bocanada d’aire fresc després d’uns temps complicats per a tothom. Doncs bé, la banda dirigida per Nick Thorburn (The Unicorns), ha anunciat un nou àlbum. “And That’s Why Dolphins Lost Their Legs”. Està previst la seva arribada pel 25 d’agost. Com passa sovint disposem de senzill d’avançament, Life’s a Joke

Si “Islomania” era un somni de Saturday Night Fever, “And That’s Why Dolphins Lost Their Legs”, és la ressaca del diumenge al matí.

Nick Thorburn i la seva banda pretenen tocar subtilment el dolor i la joia de viure, sovint alhora, mentre despullen la música fins al seu element més simple. Tot i ser refinada i deliberada, la música té un esperit juganer. 

“And That’s Why Dolphins Lost Their Legs” és el novè àlbum d’Islands, i la pista de mostra ens mostra novament la llum, una lírica infantil i divertida, de fàcil digestió. Sense pretensions, mantenir la senzilesa sembla aposta segura per Nick.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

DAIISTAR-Star-Starter Previous post DAIISTAR anuncia àlbum debut i ens avança senzill (2023)
Roisin-Murphy-Fader-Hit Parade Next post Róisín Murphy ens avança Fader i estem entusiasmats (2023)