Gènere: #rockalternatiu #cançódeldia

Ohm Haus - Can't Get Out of My Haus

“Ohm Sweet Ohm Haus”, el debut del grup Ohm Haus, és un mini disc que explora territoris sonors de rock alternatiu. Amb una barreja d’influències que van des del krautrock fins a l’indie electrònic modern, el grup aconsegueix crear una experiència immersiva i rítmica. 

La cançó que destaca clarament dins de mini disc és “Can’t Get Out of My Haus”, una peça hipnòtica i enganxosa que atrapa des del primer moment. Amb un ritme polzant de cortes i piano, es crea una espai vigorós que no sembla pugui acabar mai. 

La producció i trepidant de Can’t Get Out of My Haus la converteix en el centre gravitacional de mini disc. Destaca el seu groove captivador. Aquesta capacitat d’equilibrar el minimalisme musical amb una energia frenètica és el que fa que sigui una proposta tan emocionant dins l’escena indie i alternativa actual.

En conjunt, ens trobem amb contrastos sonors i textures que han captat la nostra atenció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Port Sulphur - Meta Guru Previous post Port Sulphur presenta l’àlbum Meta Guru (2024)
Decius - Walking In The Heat Next post Decius ens fa ballar amb Walking In The Heat (2024)